Čo vytáča Ritsona na dnešnom marketingu? Strata diferenciácie a signálov značky
Rovnako ako ostatní, aj Mark Ritson sa rozhodol bilancovať. Samozrejme po svojom. Tentokrát sa pri hodnotení súčasného marketingu opäť nechal uniesť emóciami. Že prečo? Lebo taktika, ROI a kreativita požierajú dlhodobú stratégiu značiek, ktoré kvôli amaterizmu marketérov strácajú svoje identitotvorné signály. A práve to veľmi rozčuľuje a poburuje Marka. A dodajme, že právom. Aj keď prvá časť textu je len úvod, v jeho druhej polovici už jasne pomenúva najväčšie omyly marketingových stratégií v súčasnosti.
Foto: www.marketingweek.comBT marketing director David Stratton says Plusnet has ‘done a Mark Ritson’ by simplifying its brand codes to differentiate from sister brands EE and BT – a no-nonsense approach our columnist is proud to associate with his name.https://t.co/5r0TZjWELP
— Marketing Week (@MarketingWeekEd) December 18, 2020