Copywriting: 10 najväčších úvodných viet v literatúre a ako sa z nich poučiť

Niekedy aj starší textík môže priniesť veľa nových skúseností. Tak je to aj v tomto prípade. O písaní Ernest Hemingway povedal: „Všetci sme učni v remesle, v ktorom sa nikto nikdy nestane majstrom“ a kde „najťažšie je začať,“ ako upresnil Rabíndranáth Thákur. A práve teraz sa môžete zdokonaliť v písaní čítaním skvelých prvých riadkov klasickej literatúry zhrnutých v blogu, na ktorý komunitu copywriterov upozornila Henneke Duistermaat. Či už na úvod podnietite záujem, začnete uprostred akcie, predstavíte svet, nastavíte náladu, alebo si vyberiete iný z 10 inšpiratívnych veľkých úvodov, v každom prípade zistíte, že možností je vždy viac.

Foto: pixabay.com; @ geralt