Copywriting: 5 tipov, ako sa odlíšiť v mori copywriterov
Dnes každý, kto tvorí posty, stories, e-maily či blogy, je copywriter. A to už je naozaj temer každý. Preto téma dňa znie: Ako sa odlíšiť v tomto mori generických klonov? Odpoveďou je špecializácia na formáty a tematické oblasti. A potom už je to vec každodenného tréningu, budovania vlastnej značky, biznis modelu, stratégie a tvorivosti. Osvojte si jednoduché postupy, na ktoré branžu upozornil portál B2C. Ak chcete viac, možno vám príde vhod aj blog, v ktorom sa dozviete 5 pravidiel, podľa ktorých môžete písať „neodolateľné“ titulky, na čo upozornila Meera Kothand, marketingová špecialistka a najpredávanejšia autorka kníh na Amazone.
5 Ways to Stand Out in a Sea of Copywriters https://t.co/e79cDsEmhs
— Business 2 Community (@B2Community) July 6, 2020
Foto na titulke: pixabay.com; StockSnapWhat sets a good headline apart from the rest?
— Meera (@MeeraKothand) July 6, 2020
Here are the five rules for content marketers to follow to consistently create compelling, clickable headlines.https://t.co/hMGPYdpzs0
via @1827marketing#ContentMarketing #B2B #BusinessWriting pic.twitter.com/UvZvSAA1vT