Copywriting: 7 techník, ktoré by mal poznať každý marketér

Hej, každý vie radiť, že preniknite do mysle čitateľa, ale málokto už povie, ako to máme urobiť. Nuž stačí pochopiť s čím bojuje, čo ho trápi, ako sa cíti, čo by mu pomohlo, takže riešením je empatia. Alebo, že vyzdvihnite benefity. Väčšina to pochopí tak, že treba písať o všetkých veciach, funkciách, výhodách, ktoré ponúkate. Pritom to treba otočiť a písať, čo z toho má spotrebiteľ, čo tým získa, ale zase nie všetko naraz, ale po kvapkách vytvoríte príbeh a naplníte váš cieľ. Pozrite si blog Henneke Duistermaat, popremýšľajte nad každou zo 7 rád s viacerými príkladmi a posuniete sa ďalej, alebo aspoň sa uistíte, že to, ako píšete, sedí.