Copywriting: Ako písať ako Hemingway (a upútať čitateľov jednoduchým jazykom)

Rozprávač, novinár, spisovateľ, držiteľ Pulitzerovej, aj Nobelovej ceny, skrátka zjav − velikán a pre copywriterov aj inšpirátor. To je Hemingway. A čo ho robí výnimočným? Jednoduchý jazyk textov, ktorému porozumejú aj desaťroční. Aj to, že používal len 80 prísloviek na 10.000 slov. Jednoduché písanie je viac, ako len používanie krátkych viet. Hemingway vložil do každej jednej vety drobný nápad, ktorý ďalej posúval. Preto sa nechajte inšpirovať týmto starším ale stále aktuálnym blogom a vaše texty získajú jednoduchú eleganciu. (A ak potrebujete tvoriť drsnejšie a kratšie príbehy, potom neprehliadnite ani starší text, ktorý približuje štýl písania podľa 8 rád Kurta Vonneguta.)

Foto: pixabay.com; Anne & Saturnino Miranda