Copywriting: Ako používať v texte silu metafory
Metafory porovnávajú dve veci, aby vysvetlili alebo pobavili. Preto sa dajú považovať za kľúčové ingrediencie content marketingu, ktoré spôsobujú radosť mozgu aj duši. Henneke Duistermaat, autorka dvoch päťhviezdičkových kníh o písaní a blogovaní vysvetľuje v blogu nielen to, čo je metafora, ale uvádza aj argumenty, prečo fungujú a kedy sú užitočné v marketingovej komunikácii . A ak chcete vedieť ešte viac o tejto prastarej rečníckej disciplíne, pozrite si aj ďalší blog s 15-timi konkrétnymi príkladmi, aj napriek tomu, že nejde o žiadnu horúcu novinknu.
Foto: pixabay.com; Myriam Zilles.I often don't have the metaphor included in a first draft. When I want to include one, I usually think of it when out on a walk or the next day when I wake up. I've written more about it here: https://t.co/J4flddOOt6 and https://t.co/fMMAZqZiwv
— Henneke Duistermaat (@HennekeD) July 3, 2020