Curated Content: Liek na pretlak obsahu v marketingu

Content curation je chlieb s maslom v social media marketingu – aspoň tak to tvrdia v agentúre Socialbakers. My v MARKETER!S sa zasa nazdávame, že je to účinný liek na pretlak marketingového obsahu, ktorý na nás vyskakuje každý deň a zo všetkých mediálnych kanálov. Ale aby sme to zjednodušili – content curation je vlastne zhromažďovanie a vyberanie obsahu od tretích strán, ktorý je relevantný pre vybranú cieľovú skupinu. A práve na túto tému prináša agentúra Socialbakers výborný blog, v ktorom nájdete 5 dôvodov, prečo by značky mali začať zdieľať kurátorovaný obsah na sociálnych sieťach a tiež aj 10 nástrojov, ktoré vám ho pomôžu spustiť. A tých 5 hlavných dôvodov? Zvýšite si „organic traffic", posilníte rozpoznateľnosť svojej značky, vybudujete si vzťahy vo svojej cieľovej skupine či komunite, získate obrovské množstvo marketingového materiálu a otvorí sa vám brána do sveta influencerov. Je to málo? Nie, nie je. Niečo o tom už vieme, keďže aj to čo robíme v rámci portálu MARKETER!S, je práve curated content.