Deň „D - 2“: Marketing RULEZZ 2021 očami branže

„Uff, 2 dni pred lockdownom, ale vyšlo to!“ − znel výdych organizátorov, 200 offline účastníkov a online pozeračov pri 3.636 livestreamových pozretiach, 50+ spíkrov a 4 branžových asociácií po najväčšej marketingovej konferencii na Slovensku Marketing RULEZZ: Ready for new marketing? Čo zvečnili účastníci na sociálnych sieťach si môžete pozrieť priamo z ich postov nižšie:

Konferenciu začal neuromarketér Roger Dooley. Roger otváral dvere k rôznym možnostiam súčasného neuromarketingu 2.0, ktorý je dostupný pre každého. Ak si chcete pripomenúť kľúčové momenty jeho vystúpenia, stiahnite si ročenku zdarma a čítajte na stranách 6 a 7.

Na hlavnom pódiu sa v rýchlom tempe striedali pohľady späť do minulosti cez case studies, ako v prípade najdlhšie fungujúceho komunikačného konceptu na Slovensku pre COOP Jednota (áno, je to už 14 rokov, čo stretávame baču a honelníka), alebo nás spíkri zaviedli do neďalekej budúcnosti formou trendov. Atmosféru nezabila ani diskusia, inak hlavný zabiják konferenčnej dynamiky.

Tento rok účastníkov potešila klubová atmosféra na odborných workshopoch, ktorým vysoko odborný rozmer dodali aj asociácie: IAB Slovakia, APRSR, SAVA či ADMA.

Ku konferenciám RULEZZ už tradične patrí socializácia a networking aj okolo prezentačných stánkov.

Bič plieska na konci a tak vyvrcholením bolo vyhlásenie výsledkov rebríčkov DEA (Digital Excellence Awards) za digitálne práce pre nečlenské agentúry ADMA a DAR (Digitálna agentúra roka) pre členov ADMA.

Všetkým zapojeným aj pripojením patrí vďaka, oceneným gratulácia a veríme, že o rok sa stretneme v plnom obsadení. A dovtedy môžete spomínať nezameniteľnú atmosféru konferencií RULEZZ na fotkách. Vidíme sa o rok.

Foto: Rulezz.sk.