Digital PIE 2024: 3 dôvody, prečo prihlásiť svoje projekty do súťaže

Viete, že digitál sa v minulom roku stal pre marketérov najúčinnejším nástrojom na budovanie značky? Vyplýva to z prieskumu Marketing Week Language of Effectiveness Survey s firmou Kantar, podľa ktorej je o tom presvedčených vyše 86% dopytovaných marketérov v UK.

Aj preto čoraz väčší počet klientov očakáva od agentúr digitálne zručnosti a znalosti digitálnych stratégií. A je len na samotných agentúrach, ako o týchto svojich zručnostiach vedia presvedčiť marketingovú a komunikačnú branžu i svojich klientov.

Preto prinášame 3 dôvody, prečo prihlásiť svoje projekty a kampane do súťaže Digital PIE 2024:

1. Digital PIE je jediná a unikátna súťaž hodnotiaca projekty v oblasti digitálneho marketingu a online komunikácie na Slovensku. Vaše digitálne projekty budú hodnotiť 4 samostatné špecializované poroty pre každú jednu kategóriu, a to aj s účasťou ADC Slovakia.

2. Výsledky súťaže budú publikované a promované v špeciálnej prílohe Digital PIE 2024 ako aj na webovej stránke súťaže a na partnerských médiách a portáloch.

3. Body získané za ocenenia v súťaži sa započítavajú do prestížnych rebríčkov DIGITÁLNA AGENTÚRA ROKA 2024 a DIGITAL EXCELLENCE AWARDS (DEA), ktoré sú súčasťou projektu DIGITÁLNA AGENTÚRA ROKA.

Ešte stále máte možnosť a dostatok času na prihlásenie vašich prác do súťaže: Uzávierka registrácií prác do Digital PIE 2024 je 6. marca 2024 do 24.00 hod. Viac informácií TU.

Ak plánujete prihlásiť svoje práce do súťaže, pre inšpiráciu je k dispozícii aj ADMA webinár: „Ako prihlásiť prácu do Digital PIE 2024". Pozrite si záznam z webináru na tomto linku.