DIGITÁLNA AGENTÚRA ROKA 2025 štartuje výsledkami EFFIE. Ako prvý bodoval TRIAD

Posledný januárový deň vyhlásila EFFIE Awards Slovakia svoje výsledky za rok 2024. Hoci sa tento ročník radil medzi rekordné počtom prihlásených prác, v kategórii Digital súťažili len dve prihlášky.

V EFFIE 2024 súťažilo spolu 47 prác od 30 subjektov, ktoré v rôznych konzorciách reprezentovali dovedna 37 značiek. Rekordný bol i počet porotcov – 55 reklamných odborníkov a marketingových špecialistov po vedením predsedu poroty Kamila Charváta, člena prezídia KRAS a COO MUW Saatchi & Saatchi.

V kategórii Digital, ktorá sa započítava do rebríčkov DAR a DEA súťažnej kategórie PERFORMANCE, boli v tomto ročníku prihlásené len dve súťažné práce: „Revolúcia v social media Dôvery“ od agentúr THIS IS LOCCO/GROOWE DIGITAL a „Všetci potrebujeme viac FUN“ od agentúry TRIAD Advertising. Napriek tomu, že porota EFFIE 2024 bola štedrá a udelila spolu 15 cenných kovov, žiadna z týchto digitálnych kampaní napokon kov nezískala, ale kampaň TRIAD-u bola ocenená shortlistovým umiestnením. Agentúra TRIAD Advertising tak začína súboj o titul DIGITÁLNA AGENTÚRA ROKA 2025 so ziskom 60 bodov v kategórii PERFORMANCE. Bilancia prihlásených i výsledkov kategórie Digital na EFFIE nastoľuje otázku, či digitálne kampane naozaj dokážu doručiť efektivitu, keď v súťaži efektivity neobstáli.

Odpoveď sa dozvieme už koncom apríla, a to z výsledkov súťaže v digitálnom marketingu DIGITAL PIE 2025, ktorý býva základňou pre úspech v prestížnych rebríčkoch DAR a DEA. Do súťaže DIGITAL PIE 2025 sa možno stále prihlásiť a bodovať nielen na tejto uznávanej súťaži, ale aj v rebríčkoch najúspešnejších digitálnych marketingových agentúr.

Do súťaže DIGITAL PIE 2025 sa môžete prihlásiť tu do 5. marca 2025 a nezabudnite na novinku: Všetky agentúry, ktoré sa prihlásia do DIGITAL PIE, sa automaticky zaraďujú aj do prestížnych rebríčkov DIGITÁLNA AGENTÚRA ROKA (DAR, DEA) v zmysle ich štatútu.

DAR

foto: themarketers.biz | @Vlado_Škuta