Digitálne inšpirácie zo Singapúru: Zabávaj sa a vyhraj na Instagrame s AR
Zábavaj sa, jedz syry a vyhraj peniaze - to je posolstvo digitálnej kampane v podaní singapúrskej banky UOB s AR hrou Cheese it na Instagrame. Kampaň bola spustená v prvom dni čínskeho nového roku krysy - preto tie syry. Hráčom stačí len pohybovať hlavou doprava a doľava, otvárať ústa, zjesť počas 15 sekúnd čo najviac syrov a vyhýbať sa vianočným prskavkám. Na konci dňa banka vybrala jedného výhercu spomedzi hráčov s najvyšším skóre, ktorý získal 80 dolárov. UOB do hry zapojila aj miestnych influencerov a celebrity. Zaujímavé je, že banka nemusí komunikovať konkrétny produkt, a pritom môže efektívne osloviť mladých a zvýšiť tak povedomie o značke.
Foto: www.adsoftheworld.comView the new United Overseas Bank ad by @AliveNowInc, Singapore: UOB Cheese It Instagram AR Game https://t.co/DgiyynipBx pic.twitter.com/FmA0irXpOG
— Ads of the World™ (@adsoftheworld) July 8, 2020