Dostal sa legendárny John Lewis do pasce skvelých vianočných reklám?

Pred každými Vianocami − od roku 2006 − sa britský obchodný dom John Lewis už tradične prezentuje skvelým príbehom vo výpravnej, ale vždy dobrej reklame. Podobne ako film Sám doma, sa John Lewis stal súčasťou Vianoc. Tento rok, aj vďaka zmiešanej skúsenosti zo spotu Muž na Mesiaci z roku 2015, sa rozhodol opýtať verejnosti, či by nemal ísť inou cestou. A výsledky? Až 67% britskej verejnosti chce pokračovanie týchto dojímavých príbehov, kým za ukončenie tejto sentimentality je len 11%. John Lewis sa tak ocitol v pasci nákladných reklám, v ktorých pod tlakom verejnosti asi bude musieť pokračovať. Ak si pozriete všetky doterajšie reklamy od roku 2006, ktoré sú v prehľade na portáli The Drum, pochopíte prečo.