Escapism Marketing: Vianoce už v júli alebo ako robiť „únikové“ kampane

„Escapism marketing“ je jednou z marketingových metód, ktorej cieľom je stimulovať pozitívne emócie v mysli človeka s tendenciou vzbudiť záujem o kúpu produktov či služieb. Používa sa najmä v situáciách, keď v mysliach spotrebiteľov prevláda frustrácia, pocit ohrozenia alebo iné negatívne emócie. A vtedy každý ľudský mozog privíta „útek“ z takéhoto stavu. Keby značky za iných okolností začali komunikovať Vianoce už v tomto letnom období, asi by to v nás vzbudilo nevôľu. No situácia je dnes odlišná a ukazuje sa, že začať s vianočnými kampaňami už v júli, nie je taký zlý nápad. Pozrite si inšpiratívne ukážky, ako to urobili napríklad značky Hallmark či Burger King v blogu na portáli DigitalMarketer.

Ilustrácia: pixabay.com