Exkluzívna ročenka MARKETING & DIGITAL AGENCIES 2021 vyjde v novembri

Už piate vydanie ročenky MARKETING & DIGITAL AGENCIES 2021 prinesie okrem tradičných analýz trhu a exkluzívnych prieskumov Panelu marketingových profesionálov aj ďalšie nové zaujímavé „štatistické“ novinky z dielní IAB Slovakia a ADMA. Zverejníme v nej aj ďalšie analýzy, ako korona „pohla“ trhom marketingových digitálnych agentúr na Slovensku a čo spravila pokračujúca pandémia so sledovanosťou našich webov.

Ročenka prinesie aj TOP CASES, prípadové štúdie kampaní značiek, ktoré ukázali, že boli pripravené a dokázali využiť v komunikácii princípy „new marketingu“, ako aj ďalšie poznatky a témy súvisiace s claimom „Ready for new marketing?“ zameraných na budúcnosť spotrebiteľského správania po korone, využívanie nových digitálnych technológii a neuromarketingu pre lepšie pochopenie nákupných motivátorov a bariér v ľudskom mozgu. A prirodzene chýbať nebude opäť ani prehľad najvýznamnejších aktívnych marketingových digitálnych agentúr na Slovensku, vrátane výsledkov súťaže Digital PIE 2021 a aktuálneho rebríčka Digitálna agentúra roka 2021 (DAR).

Ročenka MARKETING & DIGITAL AGENCIES 2021 bude bezplatne distribuovaná TOP marketingovým klientom a agentúram na Slovensku z našej databázy s viac ako 2000 overenými kontaktmi (poštou aj elektronicky), ako aj prostredníctvom portálu MARKETERIS.sk a tiež všetkým účastníkom konferencie Marketing RULEZZ 2021, najväčšej marketingovej konferencie na Slovensku. Pokiaľ chcete, aby aj vaša agentúra bola jeho súčasťou, zapíšte sa TU.