Exkluzívna ročenka MARKETING & DIGITAL AGENCIES 2022 už septembri!
Už šieste vydanie ročenky MARKETING & DIGITAL AGENCIES prinesie kľúčové témy, ktoré v tomto roku hýbali slovenským trhom marketingovej komunikácie. A to vrátane exkluzívneho rozhovoru s Richardom Shottonom, autorom bestselleru The Choice Factory a keynote spíkrom na konferencii Marketing RULEZZ 2022.
Nové komunikačné trendy v online a digitále, princípy budovania značiek vo svetle behaviorálneho marketingu, tradičné analýzy trhu a exkluzívne prieskumy Panelu marketingových profesionálov, „štatistické“ novinky z dielní IAB Slovakia a ADMA, TOP CASES, výsledky súťaže Digital PIE 2022, priebežný rebríček Digitálna agentúra roka 2022 (DAR) a samozrejme „ultimate“ prehľad 100+ aktívnych marketingových digitálnych agentúr na Slovensku – to všetko v nej nájdete. Ak vás zaujíma ročenka z minulého roku, pozrite si ju TU.
Ročenka MARKETING & DIGITAL AGENCIES 2022 bude bezplatne distribuovaná TOP marketingovým klientom a agentúram na Slovensku z našej databázy s viac ako 2800 overenými kontaktmi (poštou aj elektronicky), ako aj prostredníctvom portálu MARKETERIS.sk a tiež všetkým účastníkom najväčšej marketingovej konferencie Marketing RULEZZ 2022. Pokiaľ chcete, aby aj vaša agentúra bola jeho súčasťou, zapíšte sa TU.