Femvertising: Prečo sú reklamy zamerané na ženy dobré pre značky

Rodové stereotypy v minulosti zatláčali ženy do kuchýň k šporákom, k deťom, rodine, či mužom. Táto stopa je ešte stále aj v našich končinách viditeľná, napríklad pri nižších platoch za tú istú prácu, šanci dostať sa do riadiacich pozícií či v podobe sexistických reklám... Po #MeToo aj v európskych krajinách začali vznikať právne rámce a aj akcie na odstránenie sexizmu. Preto je „femvertising“ len surfovaním na vlnách doby, nie je to feminizmus, ani oportunizmus, ale len príležitosť na odlíšenie značiek. Najmä preto, že ponúka iné a neopozerané príbehy, a to najmä pre PR, s ktorými sa cieľové publikum žien ľahšie prepojí. A pomôže to tiež odlíšiť značku, ako ukazujú príklady z blogu PR News: Značka Budweiser po 50 rokoch „refrešla“ print a Audi spravila z dievčaťa hrdinku videa. Femvertising − nová doba je tu, ktorá posúva kultúru dobrým smerom, preč od rodových stereotypov.