Filip Kuna: Nech máte akýkoľvek produkt, každý dokáže v tejto situácii pomôcť
„Ten, čo tvrdí, že to dokáže, aj ten, čo tvrdí, že to nedokáže, obidvaja majú pravdu,“ tvrdí vo svojej ostatnej marketingovej inšpirácii Filip Kuna. „Každý – aj Vy a Vaša firma, nech máte akýkoľvek produkt. Aj keby ste boli študentom, aj keby ste mali gay bar, aj keby ste varili pivo.“ Presne tak, lebo to, čo vidíte na obrázku je pivo od ukrajinského pivovaru Pravda Brewery. Teda skôr fľaška od ich piva, lebo to tam už nečapujú. Ak vás zaujíma, ako tento pivovar dokázal pomáhať v súčasnej dobe, pozrite si pravidelnú porciu marketingových inšpirácií z pera Filipa Kunu v jeho aktuálnom newsletteri "Je dobré mať Filipa".
Prihláste sa na odber newslettrov Filipa Kunu TU