Filip Kuna: Vykašlite sa na virálne kampane, mám niečo lepšie a funkčnejšie

Pred pár týždňami Filip písal o malinkej pizzerii z Philadelphie, kde ste mohli nakŕmiť ľudí bez domova. Stačilo kúpiť si lístok za dolár a nalepiť na stenu, ktorým potom mohol ktokoľvek zaplatiť. Majiteľ dokázal spojiť biznis s vyšším dobrom, vďaka čomu zarobil štvrť milióna dolárov a stal sa mediálnou senzáciou, spomínate si? Ako však Filip písal, tento hollywoodsky príbeh nemal šťastný koniec a po šiestich rokoch fungovania majiteľ zatvoril obe svoje pobočky. No, a keďže Filip dostal množstvo dotazov, že čo sa to vlastne stalo, berte nasledujúce riadky aj ako splatenie jeho záväzku, aj ako inšpiráciu, nech sa podobné nestane i vám. Pozrite si v ďalšej Filipovej pravidelnej dávke motivačných marketingových inšpirácií - stačí si len kliknúť na jeho nový newsletter.

A nezabudnite sa prihlásiť sa na odber newslettrov Filipa Kunu TU. Lebo je dobré mať FILIPA:)