Ford v čase korony: Keď vyrába, tak pomáha. Keď zabáva, tiež pomáha

Marketing počas korony získava pomerne jasný rukopis − ambícia značiek súvisieť s pomocou. Ale ako pomáhať a nenudiť? Coca-Cola počas pomoci stíchla, aby to potom s odstupom času povedala svetu. Podobným marketingovým chodníkom sa uberá aj Ford, ktorý v reklame oznámil, že už vyrobil 400.000 chirurgických plášťov z materiálu na air-bagy, viac ako 14 miliónov ochranných štítov a 100.000 pľúcnych ventilátorov, čo je úžasná pomoc pri ich nedostatku, najmä vzhľadom na vývoj choroby COVID-19 v USA. Súčasne značka dokázala ukázať svoju rolu v spoločnosti pri boji s chorobou a v ďalšom spote aj svoju „silu“ aj pomocou silného auta.

Keďže jedným z kontaktných bodov s potenciálnymi spotrebiteľmi sú dnes aj videokonferencie, nedalo sa to nevyužiť. V rámci Brazílskej kampane, kde nie je situácia so šírením kokronavírusu o nič lepšia ako v USA, vytvorili dynamické pozadia imitujúce jazdu autom počas videomítingov využiteľné v aplikáciách Zoom a Microsoft Teams, čím pomáha rozveseliť ľudí a rozbiť stereotyp domácej karantény.