Fotky a obrázky na sociálnych médiách. Ako na ne?

Jedna fotka povie viac ako tisíce slov. V dnešnej rýchlej dobe sú fotky a obrázky trójske kone, ktoré marketérom pomáhajú dostať sa do mysle cieľového publika. Prečo? Lebo pútajú pozornosť a sprostredkúvajú emócie, samozrejme to platí len na tie dobré. Ak chcete lepšie zvládnuť vizuálnu stránku marketingovej komunikácie na sociálnych sieťach, prelúskajte si blog Mariana Jaslovského, novinára, externého spolupracovníka Mindshare, ktorý sa podelil s osobnými skúsenosťami v blogu plnom ukážok a rád. Praktický prehľad začína tým, ako vytvoriť dobrú profilovú či titulnú fotku, pokračuje obrázkami k postom a textami v sponzorovaných odkazoch a končí tým, ako na postprodukciu a copyright.

Obrázok na titulke: pixabay.com; Gerd Altmann.