Guinness: Nová kampaň #LooksLikeGuinness víta všetkých v krčme. Konečne!
Vyrozprávať sa, hoci aj v krčme, je tá lepšia forma psychoterapie. Aj z hľadiska mozgu, lebo rečové oblasti aktivujú ľavú hemisféru, ktorá rieši rutiny, čo upokojuje. A práve na to všetci čakáme, na návrat do „starých dobrých časov“ a našich pohodlných rutín. Nechceme v domácom väzení už aktivovať pravú hemisféru, hľadať flexibilné riešenia či tlmiť asociácie na normál. Mimochodom to zaťažuje mozog až 7× viac ako rutiny a sociálna izolácia riedi neurónové prepojenia, čo zase vedie k depresiám. Guinness v UK využíva tento moment v kampani Welcome Back − #LooksLikeGuinness, aby sa pripomenul a podporil celý „psychoterapeutický“ segment klasických krčiem. Nejde tu len o dobrú reklamu, kde každý záber pripomína plný krígeľ čiernobieleho Guinnessa, či skvelé PR prezentujúce pomoc od čistenia trubiek v 50.000 prevádzkach až po vyčlenenie 42 mil. USD na podporu krčiem. Tu ide o návrat − aj ten lifestyleový, aj ten marketingový. Konečne!
Foto: @Diageo − Guinness | AMV BBDO, UK