Hudba v marketingu: Rytmická hudba je tu už 40-tisíc rokov. Tak to využívajte!
Viete, že rytmická a melodická hudba je súčasťou evolúcie ľudí už 40-tisíc rokov a máme ju hlboko zakódovanú v emočnom mozgu? Takáto hudba spôsobuje príjemný, dopamínom vyyvolaný pocit, a ten je kľúčovým a žiadaným sprievodným stavom pri kontakte spotrebiteľa s každou značkou. Práve o tom je rozhovor s kognitívnym psychológom a bývalým hudobníkom Danielom Levitinom, ktorý odhaľuje, ako hlboko je hudba ukotvená v našich mozgoch a následne aj v našom prežívaní. A práve skutočnosť, že rytmická hudba synchronizuje naše neuróny, sa dá využiť v marketingu. Ak teda potrebujete vyvolať u spotrebiteľa dobrý pocit, máte vždy k dispozícii ešte jedno riešenie navyše − môžete staviť práve na rytmickú hudbu.