Hype: Ako sme značku Podravka priblížili mladej generácii. Aj cez TikTok
Podravka je vnímaná väčšinou ako tradičná značka v tradičnej kuchyni, no cieľom tejto kampane bolo tentokrát osloviť mladých ľudí, pre ktorých kuchyňa nie je práve prirodzeným prostredím. Ako ju však dostať do ich rýchlych životov a ešte rýchlejších social feedov? Pozrite si v krátkej case study agentúry Hype. A dodajme, že výborne zafungoval najmä TikTok, na ktorom videá influencerov pozbierali vyše 1,5 milióna zhliadnutí a 165 000 likeov!
Ste marketingová agentúra, realizovali ste pre vášho klienta komunikačný projekt na TikTok-u a chcete sa ním pochváliť v branži? S pekným nápadom a dobrými výsledkami? Urobte tak na portáli MARKETER!S.sk! Viac informácií TU.