IAB Slovakia na Marketing RULEZZ. Retail médiá: Nová vlna v digitálnej reklame?

Aj tento rok bude mať IAB Slovakia na konferencii Marketing RULEZZ bohatý program, ktorý už tradične reflektuje medzinárodné trendy v online reklame. V rámci Workshopov 1 sa bude IAB Slovakia venovať aktuálnej a trendovej téme: Retail médiá - prichádza éra nových „prevádzkovateľov médií“?, kde vystúpia profi osobnosti ako Kateřina Nejedlá z Mindsquared, Matěj Novák z CRUXO, Anna Ölvecká z NAY, Simona Sumegová z Kaufland Global Marketplace, Ján Šácha z Digiline a moderovať diskusiu bude Matej Kolarovský z IAB Slovakia. A na hlavnom pódiu s témou "Retail Media 2024: Impact, Opportunity and Standards" popoludní vystúpi Daniel Knapp z IAB Europe. A k tomu branžový networking medzi vyše 700 live účastníkmi konferencie. Už 22. novembra v bratislavskej Starej tržnici.