IAB Slovakia na RULEZZ: Double IMPACT pri budovaní značky a digitálnych médií
Už túto stredu 20.novembra bude IAB Slovakia v bratislavskej Starej tržnici na najväčšej marketingovej konferencii Marketing RULEZZ viesť workshop o súboji medzi brand buildingom a aktiváciou a o vývoji digitálnych médií.Na čo sa môžete tešiť a kto vás bude inšpirovať?

Zabudnite na večný súboj brand building vs. aktivácia, dnes už hovoríme o Brandformance. Ako však nájsť balans medzi dlhodobým budovaním značky a okamžitým výkonom tak, aby z toho značky profitovali? Ako majú značky dôverovať brand buildingu, ak sú jeho dopady na biznis veľmi ťažko merateľné? Na aké metriky sa zameriavať v krátkodobom a na aké v dlhodobom horizonte?
To je len niekoľko z okruhov, ktoré otvoríme v panelovej diskusii s dvoma zástupcami zadávateľov a úspešných e-commerce projektov - Marek Šulik z Isadore a Anton Kukučka z Packety, a dvoma zástupcami mediálnych agentúr – Barbora Gabrižová z WPP Media a Ján Papač z Digiline.

Digitálne médiá dnes čelia súbežným výzvam: ako si udržať dosah, dôveru a pozornosť čitateľov, a zároveň stabilizovať svoje príjmy v neustále sa meniacom reklamnom ekosystéme. Značná časť investícií dnes končí u globálnych platforiem ako Google a Meta. Existuje spôsob, ako si slovenské médiá môžu z reklamného koláča ukrojiť viac? Dokážu využiť spoluprácu s týmito hráčmi vo svoj prospech, alebo sa budú musieť slovenské médiá spojiť a navzájom spolupracovať?
Diskusia otvorí kľúčové otázky: čo dnes klienti očakávajú, čo vedia vydavatelia ponúknuť, a aké nové obchodné modely môžu fungovať. Pozrieme sa aj na to, ako AI a automatizácia menia procesy v redakciách aj obchodných tímoch. V duchu témy Double Impact budeme hľadať prienik medzi kvalitným obsahom a efektívnou monetizáciou.
Vidíme sa 20. 11. 2025 v Starej tržnici a keďže fyzická kapacita konferencia bola naplnená, sú ešte v ponuke livestreamy z konferencie pre jednotlivcov aj firmy.


