IABnews: Ako sa vyvíjala online reklame za prvý polrok 2024?
Viete, ktoré používané formáty, sektory či značky valcovali online komunikáciu prvý polrok 2024? To sa už dozviete z monitoringu Kantar media, ktorý sledoval online video a display na desktope a mobile na Slovensku. Dozviete sa tiež, že na webe IAB Slovakia nájdete všetky dostupné informácie ku témam, ktorým sa IAB venovala v našich diskusných formátoch - metrika Attention, Audio digitálna reklama a prieskum počúvanosti, Retail médiá a najnovšie Počúvanosť podcastov, a aj to, že je tu unikátna príležitosť pre nadšencov digitálneho marketingu z Trenčína - na jeseň prinesieme do Trenčína komplexné vzdelávanie v digitálnom marketingu - DIMAQ Akadémiu. Kurz sa uskutoční 24. a 26. septembra a 1. a 2. októbra. A nakoniec aj to, ža Slovensku vznikla Asociácia pre etiku a rozvoj v oblasti umelej inteligencie a prečo je neuromarketing dôležitý pre marketing a komunikáciu. A k tomu ďalšie digitálne novinky a aktuálne blogy o online témach od médií a našich agentúr. To všetko v aktuálnom týždenníku o digitálnych novinkách od IAB Slovakia.