IABnews: Čo všetko vieme o návštevníkoch slovenských online médií?

Viete, že 8 z 10tich slovenských užívateľov internetu navštevuje stránky zapojené do IABmonitor? Podľa aktuálne vydanej správy o návštevnosti internetu za prvý polrok 2024 Slovákov najviac zaujímajú spravodajské weby, bulvár a ženské témy, témy medziľudských vzťahov. Najnavštevovanejšími médiami sú aktuality.sk (Ringier Slovakia Media), nasleduje pluska.sk (News and Media Holding) a prvú trojku uzatvára sme.sk (Petit Press). Dozviete sa tiež, že IAB Slovakia to na Marketing RULEZZ rozbalí s blokom: Riding the „VIDEO“ Waves, že najnovší IAB budíček prinesie tému: Gaming – nová príležitosť pre zadávateľov reklamy, ako zarábajú slovenskí influenceri a aj to, že na najväčšej marketingovej konferencii na Slovensku Marketing RULEZZ 2024 ako KEYNOTE vystúpi aj Galen Knowles, ktorý stál pri produkcii obsahovej videoprodukcie pre značku Red Bull. A k tomu ďalšie digitálne novinky a aktuálne blogy o online témach od médií a našich agentúr. To všetko v aktuálnom týždenníku o digitálnych novinkách od IAB Slovakia.