IABnews: Digitál v Európe vzrástol o 16% a dosiahol hodnotu 118,9 mld Eur!

Viete, že podľa aktuálnej štúdie výdavkov do online reklamy AdEx Benchmark 2024 z dielne združenia IAB Europe digitálny reklamný trh v Európe vzrástol o 16% a dosiahol hodnotu 118,9 mld Eur? Digitál dominuje reklamnému mixu, až 67,2 % všetkých reklamných výdavkov v Európe smeruje do digitálnych kanálov, predikcia pre 2025 je rast o 6,5%. Dozviete sa tiež, že IAB Slovakia bude mať svoj vlok na Connected RULEZZ, kde prinesie inšpiratívns novinky z praxe svojich členov, spoznáte rebríček najhodnotnejších značiek sveta Kantar BrandZ Most Valuable Global Brands 2025, Koľko reklám bolo v slovenskom mediálnom éteri a tiež výsledky súťaže PROKOP 2024. To všetko a viac v aktuálnom týždenníku o digitálnych novinkách od IAB Slovakia.