IABnews: Etika slovenského digitálu: Ako je to s plateným partnerstvom?

Áno, označovanie spoluprác influencerov a značiek je problém. Priznajme si, na sociálnych sieťach, aj pri komerčných záležitostiach, vládne poriadny zmätok. A nie je to len záležitosť Slovenska. "Nedávna kontrola označovania reklamy v influencer marketingu Európskou komisiou, ktorá prebehla v 22 krajinách preukázala, že len 20 percent komerčných príspevkov malo správne označenie reklamy. Samotná komisia vydala odporúčanie pre vznik etických kódexov na lokálnych trhoch, ktoré nasmerujú influencerov v tejto oblasti,“ hovorí riaditeľka IAB Daša Karpelová. Dozviete sa tiež, že najnovším členom IAB je Zircon Tree, kto sú TOP 5 influenceri 20. storočia, že za podcasty v česku platí necelá desatina ich poslucháčov a že DIMAQ Akadémia začína 29. mája. A k tomu ďalšie digitálne novinky a aktuálne blogy o online témach od médií a našich agentúr. To všetko v aktuálnom týždenníku o digitálnych novinkách od IAB Slovakia.