IABnews: O čom sa hovorilo na piatkovom IAB budíčku?

O marketingovej kuchyni top značiek - aj o tom ako malá zmena v kreatíve bannera dokáže zvýšiť CTR, o tom že silná značka môže "pridať" k brandu farbu a neuškodí jej to v rospoznateľnosti, aj o 13 vypočutiach podcastu, o potrebe a využití dát pri repozicioningu, o tom ako sa tvorí nový produkt a čo to obnáša, o priebežnom vyhodnocovaní efektivity digitálnych kanálov a realokácii rozpočtu, o mladej cieľovke, ktorá vie byť celkom ťažký oriešok pre samotné značky a mnohom inom. V IABnews sa ďalej dozviete, že Lidl Slovensko zažil raketový štart na TIK TOKu, že letná DIMAQ Akadémia začína v stredu 29. mája, čo zistil veľký výskum o tom, ako budovať značky a že vyšla exkluzívna ročenka PR & COMMUNICATION AGENCIES 2024. Aj s výsledkami PROKOP 2023. A k tomu ďalšie digitálne novinky a aktuálne blogy o online témach od médií a našich agentúr. To všetko v aktuálnom týždenníku o digitálnych novinkách od IAB Slovakia.