IABnews: Retail media - prichádza éra nových „prevádzkovateľov médií"?
IAB Slovakia už jeseň prinesie na najväčšiu slovenskú marketingovú konferenciu Marketing RULEZZ 2023 tému retail media marketingu. Jeho princípom je, že si značky marketujú svoje produkty na retailových kanáloch obchodníkov typu Nay, Alza či najnovšie i na online trhovisku Kaufland. Príďte a zistite, čo z retail marketingu vedia vyťažiť značky či ako vyzerá retail media novej generácie. Medzi spíkrami nájdete zástupcov technológie Cruxo, mediálnych agentúr Mindsquared, Digiline a retailerov Nay a Kaufland.
Dozviete sa tiež, že Gen X sú na sociálnych sieťach opomínaní, čo obraz alebo zvuk v reklame vyhráva boj o pozornosť zákazníkov, že agentúra DIGILINE je opäť jednotkou v rebríčku DAR ECONOMY 2023 a že ročenka Marketing & Digital Agencies 2023 je uzavretá a vyjde na vyše 180 stranách. To všetko v aktuálnom týždenníku o digitálnych novinkách od IAB Slovakia