IABnews: Tento rok vyšla po prvýkrát Ročenka online médií

Nájdete v nej kompletný prehľad a dáta o slovenskom internetovom trhu. O trendoch v reklame a ďalšom smerovaní píše Matej Kolarovský z GroupM. Paťo Sabo z agentúry Zenith približuje súčasné postavenie slovenských médií a postupy v rámci plánovania efektívnej kampane. Prečo využívať na komunikáciu značiek slovenské médiá? „Umožňujú lepšie prispôsobovať obsah a formu potrebám slovenského návštevníka, flexibilnejšie reagovať na špeciálne požiadavky, poskytujú prístup k dátam a výsledkom kampaní.“ Prečítajte si všetky názory zástupcov členov IAB Slovakia a stiahnite si ročenku v PDF priamo z IABnews TU.

Pozrite si tiež aktuálne čísla počúvanosti slovenských podcastov za mesiac okóber, dozviete sa aj to, že Kódex infuencer marketingu monitoroval označenie reklamných spoluprác aj v 3. kvartále 2024 a aj o 8 psychologických pákach, ktorými si značky získavajú zákazníkov. To všetko v aktuálnom týždenníku o digitálnych novinkách od IAB Slovakia.