IABnews: Viete, ktoré reklamné systémy preferujú slovenskí marketéri?

Nikoho neprekvapí, že sú to nadnárodné reklamné systémy Google Search či Facebook Ads, ktoré sú najrozšírenejšie. Po nich nasleduje sieť pre natívnu reklamu Strossle, ktorú pozná 89% a využíva ju 55% slovenských marketérov a Etarget, slovenská reklamná sieť, ktorá má podporenú znalosť 86% a na domácom trhu ju využíva 25% spoločností. Tiež sa dozvete, že za nezákonné používanie cookies hrozia pokuty do 10 percent z obratu, že v rámci súťaže PROKOP 2021 sa najúspešnejšou agentúrou stala Seesame a klientom Slovenská sporiteľňa a že vydavatelia začínajú vo svete experimentovať s WhatsAppom. A k tomu ďalšie digitálne novinky a aktuálne blogy o online témach od médií a našich agentúr. To všetko v aktuálnom týždenníku o digitálnych novinkách od IAB Slovakia.

Foto: IAB Slovakia