IABnews: Výdavky do digitálnej reklamy dosiahli na Slovensku 12%ný rast

“Slovenský trh dosiahol v prvom polroku 2024 rast nad očakávania. Podľa predikcií IAB Europe sa celkovo za európsky reklamný digitálny trh očakáva rast na úrovni 8,1%. Keď vezmeme do úvahy, že druhý polrok vzhľadom na vianočné kampane býva silnejší, pravdepodobne sa na slovenskom trhu dočkáme naozaj výrazného rastu pre rok 2024,” hovorí Daša Karpelová, riaditeľka IAB Slovakia. Dozviete sa tiež, že ďalší IAB budíček bude o reklame v gamingu, že ekonometria je svätý grál marketingu, ktorý sa vôbec nevyužíva, aké sú 3 princípy dobrej konferencie a aké sú nové pravidlá Google pre reklamu a videoobsah. A k tomu ďalšie digitálne novinky a aktuálne blogy o online témach od médií a našich agentúr. To všetko v aktuálnom týždenníku o digitálnych novinkách od IAB Slovakia.