Igor Brossmann: Ako sa podarila reklamná kampaň na Banskú Štiavnicu
Banskú Štiavnicu pozná hádam každý Slovák, no málokto vie, že turisti do tohto historického mesta prichádzajú na dovolenku obyčajne len na 1 až 2 dni. A práve toto obdobie post-korony sa stalo spúšťačom ambície OOCR Región Štiavnica, aby sa región Banskej Štiavnice stal dovolenkovou destináciou, kam turisti prídu stráviť 1 až 2 týždne. Bolo len treba urobiť kampaň, ktorá by dokázala osloviť a presvedčiť Slovákov, ktorí sa rozhodli stráviť túto dovolenku doma na Slovensku, že Banská Štiavnica je pre nich to správne miesto. A tak sa aj stalo a všetko dobre dopadlo. Dodajme, že kampaň vytvorila agentúra TRIAD.
V online diskusii MARKETER!S LIVE sme sa o tejto inšipratívnej a peknej post-korona marketingovej kampani s Igorom Brossmannom, ktorý bol dlhoročným lídrom WIKTOR LEO BURNETT a spoluzakladateľom charity DOBRÝ ANJEL. Dnes sa ako majiteľ inovatívnej agentúry IGOR BROSSMANN venuje celosvetovo unikátnemu fundraisingovému projektu BANKA LÁSKY v Banskej Štiavnici a ako člen predstavenstva oblastnej organizácie cestovného ruchu je zodpovedný za marketing regiónu Banská Štiavnica. Pozrite si diskusiu zo záznamu z Facebooku-u Marketeris.sk, v ktorej sa okrem iného sa dozviete aj to, ako sa podarila táto kampaň na Banskú Štiavnicu za vyše 37.000 EUR, za ktorú sa reálne zaplatilo len 11.350 EUR. Reálny príbeh, reálne čísla.
Upozornenie: Diskusia začína od 2. minúty