Influencer Marketing: Sú posty virtuálnych influencerov legálne?
Viaceré značky využívajú virtuálnych influencerov, ktorí robia všetko, ako tí reálne živí. Colonel Sanders a ďalší odporúčajú výrobky a značky s nasadením celej svojej virtuálnej duše, ale... Je tu jeden háčik, vlastne sú až dva. Prvým je pravidlo, že post influencera musí vyjadrovať „skúsenosť a názor podporovateľa“, a akúže to skúsenosť s produktom má virtuálny influencer? Hops, problém. A tým druhým, ktorý preberie regulátorov reklamy, je ten, že 42% mladých vo veku 13 až 34 rokov sledovalo virtuálnych influencerov (CGI) na Instagrame bez toho, aby si boli vedomí, že sú generovaní počítačom. Ak zvažujete v blízkej budúcnosti využitie CGI, pozrite si radšej blog, na ktorý digitálnu komunitu upozornila Mari Smith a dozviete sa všetko o možných rizikách z prvej ruky.
Brands Are Building Their Own Virtual Influencers. Are Their Posts Legal? via @HuffingtonPost
— Mari Smith (@MariSmith) February 4, 2020
// This is so interesting! Computer-generated influencers are attracting a big following, but is it deceptive advertising? ?♀? https://t.co/7PhpvZB2jD pic.twitter.com/uBUntyEdmO