Influencer Marketing: Unavili vás už influenceri svojimi „platenými“ ponukami?

Prejedli sme sa a už nám nechutia „spontánne, úprimné a dôveryhodné odporúčania“ influencerov, z ktorých majú finančný prospech najmä oni sami? Portál SMT priniesol 5 dôvodov, ktoré hovoria, že dopyt naberá iné obrátky a smeruje za autentickou angažovanosťou, ale už nie za donekonečna opakujúcimi sa klišé postmi, či veľkými celebritami, ktoré nemôžu predávať všetko a ďalšie. A tak je namieste otázka, či: „Náhodou neprichádza doba, kedy sa ešte nedávno pasívne publikum so správaním stáda teliec začína aktivizovať a zdieľať informácie o značkách a produktoch, k čomu influencerov nepotrebuje?“ Dosť hrôzy, influencerom ešte neodzvonilo, nie! Avšak tieto zmeny by ste mali zapracovať do vašich nových marketingových stratégií, hoci podľa dobre mienených rád, ktoré nájdete na konci toho istého blogu.