Inside Google Marketing: Agilita je cesta k novému rastu
Koronakríza každého nás nečakane vyhodila zo sedla pri rutinnom cvale cez bežnú operatívu. Bol to tvrdý pád, ešte aj ten kôň sa splašil a my ho odvtedy stále len nejako naháňame. Ideme vpred, stále ďalej, sme čulí a hľadáme spôsob ako napredovať. Podobný pocit mali tiež v Google Growth Lab. Ich nová cesta k rastu je teraz o agilite a 3 kľúčových aktivitách: Prioritizovať úlohy nemilosrdne a často, adaptovať a zrýchliť komunikáciu a často striedať kampane, podľa potrieb ľudí v danej chvíli. Ak hľadáte možnosti, ako napredovať v komunikačnej práci ďalej, tak blog, ktorý napísal global head z Growth Lab, Matthieu Pellerin, je inšpiratívny a zaujímavý pohľad za oponu technologického giganta.
Marketing during a pandemic demands flexibility, which is challenging for most brands. Here are three tips to help your team be more agile. https://t.co/buiQEMi7KE pic.twitter.com/woDkoIaNDx
— Think with Google (@ThinkwithGoogle) April 27, 2020