Instagram marketing: 10 dôvodov, prečo sú celebrity úspešnejšie ako značky
Možno namietnete, že za úspechom celebrít je ich popularita, znalosť, časté prepieranie ich života a výsledkov práce v médiách. Áno, to je pravda, ale aj napriek tomu sa značky a marketéri môžu od nich čo to naučiť. Celebrity dnes bežne podnikajú, majú vlastné produkty a služby − sú vlastne značkami. Na Instagrame pracujú s emóciami určite lepšie ako značky. Lepšie zvládajú aj prácu s vtipom, titulkami, videami, mémami, identitou, či očakávaniami. Ukážu vám aj zákulisie, pritom nezabúdajú na to, že všetko je o ich tvári a komunikácii − odpovedajú na otázky a neberú sa moc vážne. Pozrite si inšpiratívne dôkazy − posty Seleny Gomez, Toma Hanksa, Willa Smitha, Beyoncé, aj ďalších priamo v materiáli Hootsuite a budete v tom mať aspoň o trochu jasnejšie.