JANDL prognózuje: Aká bude úmrtnosť komunikačných rozpočtov na COVID-19

Keby sa dali komunikačné rozpočty poslať na ARO, aby sa zotavili, nabrali kyslík na pľúcnej ventilácii... Keby. Nikto nevie, čo a kedy sa udeje, a preto pohľad do budúcnosti formou troj-variantnej prognózy, môže byť užitočný. Najmä ak sa dokážete pripraviť na každý variant vopred. V blogu Juraja Čiefa, marketing strategist z agentúry JANDL, nájdete okrem prehľadnej časovej analýzy predchádzajúcich kríz (dot-com bublina, či veľká kríza) aj tri možné scenáre vývoja po koronavírusovej kríze. A ako sa teda môžu zotavovať rozpočty z hľadiska objemov do budúcna? Môžu odrážať dôveru v trh, kopírovať výkonnosť ekonomiky alebo zostať niekde medzi, ale to už si radšej dočítajte sami.