Je Facebook mŕtvy? 20 štatistík dôležitých pre marketérov v roku 2020

Čísla sú čísla, ale dôležitejšia je otázka: „Čo hovoria a aký dávajú význam?“ Facebook na jednej strane medziročne rastie, je 3. najnavštevovanejšou stránkou po Google a YouTube, ale na druhej je miera interakcie už len 3,6% a organický dosah príspevkov je na 5,5% fanúšikov stránky. Teda, ak chcete vedieť, aký je globálny Facebook dnes, nakuknite do štatistík, ktoré zozbieral Zdeno Mojto, performance & programmatic lead z Wavemaker Slovakia.

Ďalšiu dávku čísel o Facebooku pridáva Zuzana Makúchová social media manažérka z agentúry daren&curtis. Kladie zásadnú otázku: Myslíte si, že Facebook je už „mŕtvy“? A ponúka vám čísla, ktoré vás presvedčia, že nie. A pridáva aj TOP 10 faktov v prehľadnej infografike, z ktorých sa uvádza napríklad aj to, že používateľ klikne mesačne na 11 reklám. Dobré, nie?