Kampaň: Extrémny fanúšik je pre značku lepší ako online celebrita!
„Nie, už to nestavajme na celebritách, sú otrepané!“ Zaznelo už niečo podobné na vašom brainstormingu, na ktorom riešite stratégiu novej kampane? Argumentom proti môže byť: „Ale majú svoje publikum!“
Ak máte odvahu, zariskujte. Lepšie načúvajte publiku a vytiahnite z neho extrémneho fanúšika značky, ktorý má nejakú túžbu, prianie, očakávanie v reálnom živote. Ak to značka môže naplniť, neváhajte a splňte mu to. Je jedno, či riešite online, klasiku, PR alebo eventy. Pozrite si článok v ADWEEK s viacerými inšpiráciami, ktoré vám môžu otvoriť nové možnosti ako lepšie budovať značku.
Why brands should look for extreme fans to boost their reputations: https://t.co/RXCsOqRbNK pic.twitter.com/ADHBV25mPg
— Adweek (@Adweek) 25. júna 2018