Kľúčové trendy, ktoré ovplyvnia marketing v roku 2021
Toto znie a vyzerá ako zborník povinného čítania pre každého marketéra. A aj ním je. Prečo? Lebo zbierka zaujímavých informácií dá vašim marketingovým myšlienkam, plánom a riešeniam novú dimenziu. Keďže vlani boli všetky plány k ničomu a neistota je už ekonomickou realitou, prichádza dvojrýchlostné plánovanie. Vytvára sa tým priestor pre krátkodobé vybočenia z dlhodobého plánu, ale aj na selektívne inovácie, agilitu a dosahovanie ozajstnej hodnoty. Dokonca aj zlyhaniam a chybám sa pripisuje nová hodnota. Keďže ide o podrobný prehľad tých najvplyvnejších marketingových trendov na rok 2021, rozkliknete si na portáli MW podrobnosti len k tým trendom, ktoré vás v zborníku oslovia.
Ilustrácia: www.marketingweek.comFrom refining agility to the need for a two-speed strategy and embracing failure, here are the key issues, challenges and opportunities that will shape marketers’ working world in the year ahead.https://t.co/Ik7ruzG1L8
— Marketing Week (@MarketingWeekEd) January 6, 2021