Koronavírus mení koncept konzumu. Ako značky prežijú pandémiu?

Svet marketingu sa mení a vyvíja ruka v ruke s vývojom pandémie. Sme uprostred biologickej vojny. Ešte sme nevyhrali, ani len nevyhrávame. V boji proti koronavírusu funguje prísna karanténa, hygiena a používanie ochranných pomôcok a pri tom pomáha celá armáda značiek, ktoré popreli svoj podnikateľský zámer − tvoriť zisk. Svoje kapacity preorientovali na pomoc a spolupatričnosť. Je to reakcia na to, že životný štýl a konzumné rutiny spotrebiteľov sa zrútili ako domček z kariet? Alebo je to tým, že značky majú novú konkurenciu − komunitu, čo otriaslo paradigmou podnikania, ziskuchtivosťou. Čo sa vlastne deje? Prečítajte si zaujímavý blog z portálu MJ, ktorý pomocou otázok, odpovedí a príkladov z Česka mapoval novú realitu značiek a ich momentálne najrozšírenejšie úsilie: Dostať sa do pamäti ľudí.