Kremsa blog: Recept úspešného copywritera s 33 ingredienciami

Chcete písať kvalitný obsah? K diposzícii je 33 jednoduchých aj zložitejších techník z dielne agentúry Kremsa Digital. Hoci rady v tomto copywriterskom recepte sú jednoduché, skrývajú dôležité zložky „tvorivého a výrobného procesu“. Ak si dokážete tieto kroky rozmeniť na drobné, získate silné know-how, o ktoré sa podelila agentúra Kremsa Digital. Napríklad, krok, ktorý radí: „Odpočívajte a strávte to, čo ste práve zistili“ − sa odborne volá inkubácia. Ide o fázu, v ktorej je mozog zdanlivo v pokoji, ale v skutočnosti v nevedomí prebieha skúmanie a spracovanie témy. Na túto fázu tvorivého procesu treba čas, musí jej predchádzať dostatočné štúdium témy vrátane insightov, mať niečo zažité, treba mať aj jasný cieľ a nerobiť veci na poslednú chvíľu, inak táto časť výrobného a tvorivého procesu bude odfláknutá, nehodná zrelého profesionála.

Foto: pixabay.com; westerper