Kríza: 3 spôsoby, ako znížiť náklady bez zníženia marketingovej efektívnosti
Príde príkaz - znížte marketingový rozpočet o 10% až 20%, čo urobíte? Rezervy sú a vždy sa dá všetko zlepšiť, znejú abstraktné floskule. Ale čo sa dá naozaj urobiť? Ak viete pracovať so sebareflexiou, potom môžete zefektívniť proces tvorby kampane štýlom, jeden bríf, jeden míting, jedna odpoveď agentúry na bríf, jedna spätná väzba, jedno prepracovanie, jedno schválenie a podpis. Ďalej môžete konsolidovať počet agentúr. A netreba prehliadať ani kontrolu nad mediálnym plánovaním, lebo médiá tvoria najväčšiu položku budgetu a mediálka pre vás nenakupuje médiá, ona vám predáva tie, ktoré nakúpila veľkoobchodne. Viac o tejto citlivej téme na portáli MW.
Foto: pixabay.com; @GerdAltmann.The Secret Marketer: 3 ways to drive out cost without reducing marketing effectiveness
— Marketing Week (@MarketingWeekEd) October 18, 2022
From improving processes and rationalising agencies to getting to grips with media charges, there are ways all marketers can strip out costs without impacting output.https://t.co/YdscjEFE6R pic.twitter.com/f5ton1JnkQ