Krízová komunikácia a manažment: Ako používať sociálne médiá
Čo a ako majú komunkiovať značky či inštitúcie, keď nastane svetová kríza? Nemusí to byť vždy pandémia, ale aj prírodná katastrofa, ekonomický kolaps či vojna. V tých prípadoch sa komunikácia scvrkne do otázky: „Ako môžeme pomôcť?“ V blogu Hootsuite nájdete 10 tipov, čo robiť v týchto krízových dňoch. Každá rada je dobrá, ale asi neprekvapí, že treba preskupiť komunikačných odborníkov, vymedziť im kompetencie a úlohy, aj stanoviť konkrétny cieľ. Operatívne treba riešiť zverejňovanie aktualizácií, zákaznícku podporu, monitorovať odozvu a možný vývoj, ale netreba zabúdať ani na kontrolu faktov a korekciu klebiet, či koordináciu s ostatnými tímami a ďalšie činnosti, ktoré sa dnes objavujú a dostávajú medzi priority.