Les Binet: Ako robiť efektívny marketing v digitálnej ére
Ak dlhodobo budujete značku, uvedomte si, že potrebujete „Long Data“ namiesto „Big Data“. To jedno z hlavných posolstiev Lesa Bineta, Head of Effectiveness at Adam & Eve DDB, na ktoré nedávno upozornil blog Marketing Punk. Podľa Lesa marketing pracuje v dvoch rovinách – v krátkodobom a dlhodobom horizonte. Kým krátkodobý horizont sa zameriava napríklad na hardselling, hodnotenie priamych spätných väzieb či na focus marketing, druhý aspekt marketingu je oveľa dôležitejší – ide totiž o dlhodobé budovanie značky a tým aj o dlhodobý profit. Pozrite si krátke video s Lesom a uvidíte, že ten človek vie, čo hovorí. A keby ste mali chuť ho videť naživo, pripomíname, že Les Binet vystúpi na konferencii Communication Summit 2019, ktorá sa uskutoční 29. mája 2019 v Prahe a organizuje ju Blue Events.