Les Binet: Dlhodobé budovanie značky a kreatívna reklama je kľúč k vyšším cenám
Keďže existuje súvislosť medzi aktívnym prístupom k budovaniu značky a jej schopnosťou zvyšovať ceny, je na otvorenie cenovej elasticity smerom hore potrebné nájsť správny kľúč. Les ho pomenúva – kreatívna reklama a vyššie rozpočty. Keby bola inflácia nižšia, je to všetko inak, ale v tejto situácii si rozhodne prečítajte článok na portáli MW a dozviete sa, že CRM sú úplne zbytočné, lebo tu ide o emócie. Zvyšovanie cien sa dá prebiť iba výraznými a dlhodobými emóciami.
Foto: pixabay.com; @AKuptsova.Companies with a low score for price elasticity are in a good position to raise prices, as this will cause a relatively small drop in volume sales and achieve a profit increase simply by charging more, Binet saidhttps://t.co/B5DSg8p0Xv
— Marketing Week (@MarketingWeekEd) April 24, 2023