Les Binet: Prečo značky počas krízy musia viac komunikovať s verejnosťou

„Robte v tejto dobe správne veci. A nezabúdajte na to, že čo urobíte teraz, to nebude zabudnuté,“ hovorí Les Binet o tom, ako adaptovať svoju značku pandémii vo svojom druhom videu „Marketing in a Pandemic“ zo série „Navigating COVID-19: Survival, Adaption & Recovery“. A ako príklad uvádza značku Rolls Royce a jej správanie sa počas Druhej svetovej vojny vo Veľkej Británii: „Som presvedčený, že značka Rolls Royce profitovala práve zo svojho pôsobenia ako dodávateľa motorov pre vojenské lietadlá, a tým aj pomoci pre ľudí a samotnú vládu, na čo sa nezabudlo ani v nasledovných dekádach.“ Pozrite si ďalšiu aktuálnu epizódu Lesa Bineta a jeho pohľad na to, čo by mali značky robiť počas pandémie. A je to aj tom, prečo sú teraz princípy dôležitejšie ako zisk.

Les Binet, Group Head of Effectiveness v londýnskej agentúre adam&eveDDB, patrí medzi najvýznamnejšie osobnosti svetového marketingu a 24. novembra 2020 vystúpi aj v Bratislave na konferencii Digital RULEZZ 2020: Best Of The Best.